Friday, July 4, 2008

Alat Permainan Elektronik




Pada zaman yang serba moden dan canggih ini, pasti ramai anak-anak muda yang meminati alat permainan elektronik. Tidak terkecuali juga buat diri saya. Saya gemar sekali bermain dengan alat permainan elektronik. Alat permainan elektronik yang saya miliki dan menjadi koleksi kesayangan saya ialah PSP, X Box dan Gameboy.
Saya gemar sekali bermain dengan alat permainan elektronik itu kerana ianya boleh menguji kecergasan minda saya dan juga dapat mengurangkan tekanan 'stress' dalam diri saya. Walaupun saya hanya dibenarkan bermain selama dua jam sahaja pada hujung minggu, namun saya tetap bersyukur kerana dapat bermain dengan alat permainan elektronik kesayangan saya itu.
Namun, dihati kecil saya ini, masih menyimpan hasrat untuk memiliki sebuah lagi alat permainan elektronik yang telah menjadi kegilaan ramai anak-anak muda pada masa kini iaitu alat permainan elektronik PS3.

No comments: