Saturday, July 5, 2008

Membaca Buku Cerita


Anda di luar sana gemar membaca? Saya gemar sekali membaca buku-buku cerita. Saya suka membaca buku-buku cerita yang ditulis oleh seorang penulis yang terkenal iaitu Encik James Lee. Saya mempunyai 41 koleksi buku-buku yang ditulis olehnya. Tajuk buku itu ialah 'Mr Midnight'.
Saya gemar membaca buku ceritanya itu kerana jalan ceritanya yang sungguh menarik dan saya telah mendapat banyak faedah daripada buku cerita itu. Saya juga telah mempelajari banyak perkataan-perkataan yang baru di dalam buku tersebut.Bukan itu sahaja,bahkan saya juga mempunyai beberapa koleksi buku-buku bahasa melayu seperti 'Konspirasi Doktor', buku-buku lagenda dan lain-lain lagi.
Saya berharap dengan banyak membaca buku cerita, saya akan dapat menghalusi kedua-dua bahasa Ibunda dan bahasa Inggeris saya dengan lebih baik lagi.




No comments: