Sunday, July 6, 2008

Mengumpul Patung-Patung Ahli Gusti


Anda gemar menonton perlawanan gusti (wrestling)? Begitu juga dengan diri saya. Saya amat gemar menonton perlawanan gusti sehingga saya telah mengumpulkan beberapa patung-patung ahli gusti (wrestler) yang saya kenali dan minati. Sejauh ini, saya telah mengumpulkan sebanyak 22 patung-patung ahli gusti seperti 'Undertaker', 'Carlito', 'Ric Flair', 'Kurt Angle' dan lain-lain lagi.
Selain daripada patung-patung ahli gusti, saya juga telah mengumpulkan beberapa jenis tali pinggang (championship belt). Saya juga telah mendapatkan sebuah gelanggang (wrestling ring) untuk patung-patung ahli gusti saya beraksi.
Walaupun permainan gusti ini dianggap ganas dan merbahaya, namun saya hanya menonton untuk hiburan sahaja. Untuk peringatan semua, perlawanan gusti ini hanya boleh ditonton tetapi tidak sesuai untuk diikuti.

No comments: